tiistai 16. helmikuuta 2010

Hiusasiaa ja leffaa

Kirpakkaa pakkaskeliä tänään. Eilisen sauva kävelyn jälkeen olo on aika lenkkeillyt! ;) Hyvä olo, mutta hieman jäseniä ja lihaksia (?!)kolottaa. Pidänkin tänään virallisen löhöily päivän liikkumisen suhteen.



Olen siirtänyt jo pitkään kuontaloni värjäämistä,laiskottelen sen kanssa,mutta miksäpäs ei,eihän sillä kotona ole mitään väliä ja muualle mennessä voi vetää myssyn tai huivin peittämään. :) Tässä kuva nykyisestä värityksestä:



Olen jo hurja hurjan kauan värjännyt hennalla . Se pitää hiukset todella hyvässä kunnossa ja väriin olen kotiutunut hyvin. Uudenvuoden aikaan tein jotain minulle räväkkää hiusvärien suhteen,värjäsin otsatukan ja hiukan sivuilta mustaksi. Olen kovin tykästynyt tähän hiukan rokimpaan tyylliini. Huomenna olisi tarkoitus karkoittaa juurikasvu punaisella ja perjantaina mustaa otsikseen.



Tätä hennaväriä olen viime ajat käyttänyt,mieluummin oisin kuitenkin jatkanut kymmenen vuoden tuttavuuteni Urtekramin hennavärin kanssa,mutta jostain syystä sitä ei enää ole saanut aikoihin. No, tummaa teetä sekaan ja saamme hiukan punaisemman värin. Musta oli viimeksi kestoväri,mutta nyt en raaski ostaa sellaista ja tästä LaRiche Directions voi värjätä usemman kerran,koska se ei mene vanhaksi,vaikka purkki on avattu. Eri asia miten musta väristä tulee,mutta ehkä haalistuu mukavammin kun on sävyte.

Kävimme tänään perheen kanssa pitkästä aikaa elokuvissa. Risto Räppääjä ja polkupyörävaras oli kyseessä. Kovin oli värimaailmaltaan rikas elokuva,muuten ehkä hiukan liian samanlainen kuin edellinen. Pääasia,että lapset tykkäsivät ja ei tule kovin usein käytyä ja nekin ovat lasten elokuvia olleet. Päätimme,että pian käymme mieheni kanssa elokuvissa, aikuisten elokuvissa. Kunhan tulee katsomisen arvoinen tai saamme aikaiseksi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti